Wysokiej klasy włókno węglowe jest stosowane do produkcji tego niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójkąt jest składany i formowany jako jeden ciągły element w opatentowanym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
Porównaj modele |
||
FastRoad AR Advanced 1
Zobacz rower
|
FastRoad AR Advanced 2
Zobacz rower
|
|
Koła
|
Giant P-X2 Disc, ETRTO: 25-622, Tubeless Ready, aluminium | Giant P-X2 Disc, ETRTO: 25-622, Tubeless Ready, aluminium |
---|---|---|
Manetki
|
Shimano 105, 2x11 | Shimano Tiagra, 2x10 |
Korba
|
FSA Omega, 32/48t | FSA Omega, 32/48t |
Widelec
|
kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive, flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm | kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive, flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm |
Kolor
|
Silver | Misty Forest |
KOMPOZYT ADVANCED
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia ponadwymiarowej rury sterowej widelca firmy Giant. Zaprojektowany by podnieść sztywność przodu w celu precyzyjnego prowadzenia, ta ponadwymiarowa rura sterowa jest wyposażona w ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4” dolne i 1 1/8” górne) oraz stożkową rurę sterową aby zapewnić optymalną sztywność prowadzenia.
GEOMETRIA PROSTEJ KIEROWNICY
Geometria ramy została specjalnie zaprojektowana z myślą o dynamicznej jeździe, która łączy stabilną pozycję prostej kierownicy z prędkością i przyspieszeniem roweru szosowego.
SZTYCA D-FUSE
Opatentowana kompozytowa sztyca o przekroju w kształcie litery D tłumi drgania i pochłania wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jazdę.
POWERCORE
Wyraźnie powiększony suport oraz dolne rurki tylnego widelca są w pełni zintegrowaną konstrukcją suportu o szerokości 86,5 mm. Asymetryczne dolne widełki oferują dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po przeciwnej stronie.
ZINTEGROWANE MOCOWANIA
Łatwe w użyciu mocowania na ramie i widelcu oferują możliwość dodania bagażników, błotników i innych akcesoriów.